mobile logo

- Case -

The Branded Experience Days

Janna de Feijter, Customer Experience Manager, T-Mobile

“De samenwerking met Qidos was prettig, onze merkwaarden passen ook goed bij Qidos.”

Om de klantbeleving te versterken, zocht T-Mobile een partner om ‘The Branded Experience Days’ te organiseren. Qidos werkte samen met T-Mobile in een multidisciplinair team aan de invulling van die dagen en aan het te bereiken doel.

De boardroom werd een belevingsruimte en bleef dat ook na ‘The Branded Experience Days’. Een belangrijk uitgangspunt was dat de merkwaarden van T-Mobile -eerlijk-sociaal-toegankelijk, ook echt moesten worden ervaren. Cross functionele groepen zorgden ervoor dat de focus op de persoon lag, en niet op de functie. De dagen zelf waren sterk gericht op beleven en ervaren. Geen lange zitsessies, maar veel doen en concrete tips met elkaar uitwisselen. Deelnemers werden geïnspireerd door echte belevingsstands en gingen ook zelf de straat op om met klanten in gesprek te gaan. Elke dag werd afgesloten met een persoonlijke actie die concreet bij moesten dragen aan echte T-Mobile fans.

De ervaringen en inzichten uit de Branded Experience Days kregen een vervolg in drie pilots, gericht op het verder verspreiden van de branding.

Janna de Feijter, Customer Experience Manager: “De samenwerking met Qidos was prettig, onze merkwaarden passen ook goed bij Qidos.”

Bekijk het filmpje van T-Mobile over de Brande Experience Days (3:11)

Lees meer over de WAARDEvolle samenwerking in een eerder verschenen nieuwsbrief


Meer cases

Frans de Vries

Nieuwe leervormen

Albert Kivits

Leiderschap

Keesje Hoes

Leiderschapsbelofte